Mittwoch, 9. November 2011

À la Poetic Artistry

Guten Morgen zusammen!

Heute möchte ich euch ein Kärtchen zeigen, dass ich geliftet habe. Das Liften von der begabten Julee ist Thema unseres November-Karten-Wichteln in einem Forum.

 

Ich tat mich anfangs schon ein wenig schwer einfach zu kopieren, doch ich habe es versucht und auch vollendet. Nach ein wenig Probieren hier und da, hat dann doch alles ganz gut zusammen gepasst. 
Und da das Kärtchen frisch bei der Empfängerin gelandet ist, kann ich euch auch dran teilhaben lassen. 


Mein Beitrag ist für folgende Challenges:
ATSC #16 - Make it shabby, shabby shic or vintage,
Allsorts Challenge #128 - Anything but Square,
Annabelle Stamps - Say it with Sentimens,
CCWC #107 - Anything goes

Liebe Grüße und danke für´s Schauen!

Kommentare:

  1. What a lovely designed card and loving your colour combo and your flower with the banner sentiment is wonderful!
    Thanks for playing along with us at AnnaBelle Stamps!

    Take Care,
    Kylie X

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful! Love the sentiment as the focal to your card!
    TFS :)
    Andrea

    AntwortenLöschen
  3. How beautiful! Love the colourcombo and the sentiment together with the banner is great
    Thanks for joining in at Allsorts this week for my anything but a square challenge. Good luck in the draw and I hope to see you again!
    Hugs, Jill

    AntwortenLöschen
  4. Oh My Word this is one very pretty creation, I just love colour theme, fabulous image too its just perfect for our challenge this week,

    Thank you so much for joining us at Crafty Catz Anything goes Challenge I hope you can join us again next week


    Good Luck with the challenge,
    Hugs Bridget Crafty Catz DT :-)x

    AntwortenLöschen
  5. A beautiful sentiment on your card - it speaks volumes. Thanks for joining us at AnnaBelles this week.

    AntwortenLöschen
  6. fab creation, thanks for playing along with CRAFTY CATZ x carol

    AntwortenLöschen